sobota 23. března 2013

Začínáme

Pokud jste čirou náhodou zavítali až sem, asi by nebylo od věci se představit a seznámit vás, odkud jsem se tu vzala. Jmenuji se Kristýna, na krku mám svých prvních -cet, a studuji prvním ročníkem na Vysoké škole v Praze. Několik posledních hodin, dní, a týdnů jsem trávila uzavřená v pokoji hltáním nejrůznějších kosmetických, módních a dalších osobitých blogů, které mi nedaly spát, dokud jsem si nezaložila vlastní. V žádném případě si ale nemyslím, že bych se snažila zaplnit prázdné místo na "trhu", protože kvalitních českých bloggerek je mezi námi dost. Ale i já jsem pocítila nutnost a potřebu vypsat se ze svých pocitů, či podělit se s vámi o své zájmy a zkušenosti. Nejsem žádný expert ani na módu ani na kosmetiku, ačkoliv mě vše, co se toho týče velmi baví! Mimo toho miluji také hudbu, zajímavé čtení, focení a cestování. Doufám, že postupem času se budu zdokonalovat a obohacovat se ve všech zmíněných oblastech, tak i v samotném psaní a věřím, že snad i ve focení. (první ukázky již brzy)

(Takhle nějak vypadá můj miláček, nemám ho zrovna po ruce, tak jsem si dovolila použít fotku z weheartit.com)

Moc bych si přála, aby tu do budoucna přibylo pár čtenářů, kteří budou mít chuť se z toho vypsat se mnou a podělit se se mnou i o své zážitky. Doufám, že to bude už brzy. 
Mějte se krásně,
Carrie 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé příspěvky a komentáře. Čtu opravdu všechny a pokud je to v mých silách, snažím se hned na všechny Vaše vzkazy a dotazy odpovědět.