čtvrtek 2. května 2013

New in

Jsem nemocná a tudíž jsem mohla věnovat svůj čas naplno nějakému novému článku. 
Čím dál tím více nabývám dojmu, že jako kosmetickému a módnímu anti - guru mi nepřísluší psát jakékoli recenze a poznatky. Stále se díky vám učím a seznamuji s novými produkty, značkami, vychytávkami a postupy. Ale doufám, že brzy na blog přibudou články i s touto tématikou. Momentálně se pokouším zaplnit svůj kosmetický "kufřík" těmi nejvhodnějšími produkty a šatník, protože prostě stále "nemám nic na sebe".


A tak se mi tu opět nahromadilo spoustu nových věcí - od hadříků, které jsem ukořistila v současných výprodejích až po sekáčové super úlovky. Od dekorativní kosmetiky až po nezbytné pomocníky v nouzových chvílích. Naprostá většina mě stála opravdu jen zlomek původní ceny. Občas sice zalituji, že místo x průměrných věcí bych si mohla koupit jednu kvalitní, dražší věc, ale pořád jsem se nenaučila volit kvalitu místo kvantity. 




Ale teď pěkně popořadě a k věci...

New Yorker
Řada z vás se mnou bude souhlasit, když řeknu, že NY není zrovna mým nejoblíbenějším obchodem. Kvalita často neodpovídá přemrštěné ceně a většinou ve stejném kousku potkáte denně několik svých blízkých přátel i náhodně kolemjdoucích. Nemůžu mu ale tolik křivdit, ve výprodejích se tu občas dají najít parádní věci za zlomek ceny, a to už se rozhodně vyplatí!  Pro tentokrát mi do oka padlo tohle černé peplum tričko s ¾ rukávy, které snad ještě vzhledem k aprílovému počasí letos využiji a na obrázku vlevo „ombré“ mikina, která je lehká a příjemná zároveň, a hodí se snad ke všemu! A za tu cenu, nekupte to ;-)



Camaieu
Do Camaieu chodím velice nerada, protože mi jejich zboží přijde „nepřehledné“. Je toho zkrátka příliš a nebaví mě tím procházet, mám ráda stojany, kde je všechno zboží jednoho druhu pohromadě. Taky se mi zdá, že oblečení je zde malinko usedlejší, ale najdou se i výjimky. V čem se v Camaieu shlédla jsou jejich kabelky – málokde najdu tak pěkné, a když mám zrovna štěstí, tak i se slušnou slevou! A jelikož tam momentálně probíhají maximální výprodeje, poohřála jsem se v obchodě o něco déle a konečně jsem si za velmi příznivou cenu pořídila svůj první křivák! K němu (a nejen k němu), jsem si vybrala tuto pěknou kabelku, jak jsem již dříve zmínila, klasická černá v mém šatníku doposud chyběla. Ve finále tyto velmi slušivé "cat-eye" sluneční brýle, které jsem už nutně potřebovala.



Second – hand
Nemám sebemenší výhrady proti second-handům. A mám i pár svých oblíbených. Třeba u nás ve městě je jeden vyhlášený second–hand, který pravidelně navštěvuje i místní smetánka. Všechno je tu pěkně přehledné, čisté a vyžehlené a velice často zde najdu zajímavé věci k doplnění šatníku. Velice nerada utrácím za kalhoty, které mi stejně většinou ani nesedí a měla jsem velikou radost, když sem tu po dlouhé době objevila tyto dvoje skvělé jeggins – šedé z H&M, a tmavě modré značky Esmara (Lidl).    


Péče o vlasy
Z březnových nákupů jsem si odnesla domů kokosovou Baleu a teď na ní nedám dopustit. Velmi ráda jí ale zahýbám s objemovým šamponem taktéž od Baley, který jsem si pořídila jako vzorek do kufru do letadla. Oběma dvěma už jsem se tedy zásobila dopředu, spolu s profesionální kofeinovou řadou, která má posilovat růst vlasů a dodat jim objem. Objemové šampony jsem si velmi oblíbila, odjakživa jsem byla věrná regeneračním a repair šamponům ale poslední dobou jsem  přišla o svůj přirozený objem a vlasy začaly mít tendenci plihnout a působit mastně. Nepoužívám nadměrně přípravků, abych zbytečně nezatěžovala vlasy, a navíc vlasy vždy pečlivě myji, takže to přikládám spíše stresu a velmi nezdravému a chaotickému způsobu života. A aby tu nebylo příliš zabaleováno, domů jsem dovezla i tuto Pantene 2 minutovou regenerační kůru pro normální – husté vlasy s 50% slevou, tuším, že jsem na ní již pár kladných recenzí četla, tak se o tom tentokrát přesvědčím sama.



Něco pro citlivky
Své první vlhčené ubrousky od Nivey jsem kupovala již v březnu a zamilovala jsem si je natolik, že jsem si hned za výhodnou cenu koupila další dvě balení. Ve větším balení je ubrousků hned 63, což opravdu vystačí až na dva měsíce pravidelného používání. Jsou velmi univerzální, dají se použít prakticky na cokoli, a protože jsou jakožto produkt pro děti velmi šetrné, využívám je k do-odlíčení a jako jediné mi v očích ani trochu nepálí. Kromě ubrousků používám na citlivé oči i fyziologický odličovač očí od La Roche Posay, který byl součástí vánočního balení spolu s řasenkou Respectissime, vzhledem k jeho ceně si ale nemohu pořídit další a hledám vhodné alternativy mezi výrobky z drogerií. Do oka mi padl tento odličovač pro citlivé oči od Dermacolu. O dětském mycím gelu rovněž od Nivey jsem se tu rozvášnila už dříve, tentokrát jsem si ale pořídila další, abych ho měla po ruce i ve svém přes-týdenním bydlení v Praze. Jestli vaše pleť nesnese jen tak něco, tak tento gel doporučuji. Menší balení stojí v drogeriích DM 79 Kč. Dětský šampon od Johnson’s baby jsem náhodně přihodila do košíku na mytí mých budoucích (!) štětců. 


Dekorativní kosmetika
V Rossmannu po celý duben probíhala 30% akce na dekorativní kosmetiku Dermacol, tak jsem se rozhodla prubnout všemi chválený fixační pudr, doplnit zásoby Make-up coveru, a během nákupu jsem si vyslechla rozhovor prodavačky s mladou paní, která sháněla řasenku pro citlivé oči. Vím, že poslouchat cizí rozhovory se nemá, ale díky tomu jsem se dozvěděla, že řasenka Obsession pro objem a délku řas od Dermacolu byla jedinou, která výslovně již na obalu hlásala, že je hypoalergenní. Po již několikátém použití mi vůbec nevadí, naopak dělá moc pěkné řasy! 
Mezi laky mě na léto chytla korálová barvička z kolekce laků od Gabrielly Salvete, které jsou navíc se zpevňovačem, a s mým oficiálně prvním topcoatem (od Essence), tvoří moc pěknou dvojku. Na obrázku níže jsem použila dvě vrstvy laku, přijde mi, ale že by snesl klidně i třetí, aby byl ještě výraznější, až na fotce jsem si všimla, že je místy ještě trochu průhledný. Affinitone korektor od Maybelline snad nemusím představovat, všude se na něj pějí ódy, a tak už má své čestné místo i u mě. Zatím ale vzhledem k množství kosmetiky, které se mi tu nahromadilo, jsem neměla ještě šanci ho vyzkoušet. 
NYC Cheek Glow tvářenka je absolutní propadák, jásala jsem, že jsem našla pěkný odstín za slušnou cenu ale ona je tak špatně pigmentovaná a není vůbec vidět! Takže jsem tentokrát šlápla vedle. Nemáte nějaký tip, jaké pro ní najít využití? Nebo nenašel by se někdo, komu tato tvářenka vyhovuje? (Nejspíš nějaká bledulka?), vlastním odstín Pink. 





Ostatní
Zkouškové se neúprosně blíží a s tím i nekonečný stres a nervy, a již v minulosti se mi osvědčily bylinné přípravky a čaje s obsahem tria Kozlík - Meduňka - Třezalka, nebo rovnou každý zvlášť. O suchá místa se postará klasická vazelína a o ty zvlášť poškozená místa by se měl postarat Sudocrem - zinková mast, určená ke každodennímu používání při mnoha kožních problémech. Věřím mu, snad mě nezklame, a poradí si i s mým vytrvalým ekzémem.


Co říkáte na zmíněné produkty? Máte s některým pozitivní/negativní zkušenost? A už jste zavítali do obchodů na lov? :) Budu Vám vděčná za všechny vaše milé a podnětné komentáře.  Uvítám i jakékoli připomínky k blogu, jen tak mohu dosáhnout lepších a kvalitních článků. Mnohokrát děkuji! 

Krásný zbytek dne!


Carrie 

15 komentářů:

  1. Stou tvářenkou od NYC mám stejný problém... zkus třeba použít jako oční stín, nic jiného mě nenapadá :/. A ten mycí del od Nivei je fakt super. Hezké nákupy =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, určitě vyzkouším! Jinak já jsem lenoch línej, takže tohle balení s pumpičkou je pro mě ideální :) A děkuji moc!

      Vymazat
  2. Vidím, že se to nákupy vyvedli.To černé triko je moc hezké. Dřív jsem měla NYer ráda, bylo mi kolem 13 a kdo neměl triko s potiskem z New Yorkeru jako by neexistoval, jak já se za tu dobu stydím :), ale je pravda, že se tam občas dají sehnat dobré věci. Mě klasická černá kabelka chybí v šatníku taky , kéž bych sehnala takovou jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Moc ti děkuji. I já jsem měla New Yorker ráda, lhala bych, kdyby ne! Je opravdu moc pěkná a v Camaieu slevy běží stále a pár pěkných černých tam je, kdybych mohla doporučit :)

      Vymazat
  3. Také u mne bohužel stále vítězí kvantita nad kvalitou :D (I když jak u čeho, třeba u bot, krémů a make-upů investuj vždy spíše do kvality). Jinak ta kokosová Balea třeba mýám vlasům moc nesedla, rychle se mi po ní mastí (ačkoliv je mám suché) :/ A tím odličovačem od DC jsem přes léto odličovala celou pleť a sovědčil se i na ni :D Já budu mít velký lov od zítřka v UK :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou slintám nad tvými příspěvky s luxusní kosmetikou, myslím,že u tebe platí spíše oboje! :D Já u ní žádné výrazné zlepšení ani zhoršení nepociťuji, a střídám s objemovou řadou, nebo používám rovnou oboje, tak se tolik nemastí :) To jsi mi udělala radost s tím odličovačem, poslední dobou nemám moc štěstí na přípravky. Moc si to užij v UK a hezky si nakup, jak já ti závidím!

      Vymazat
  4. Skvělé nákupy! Mě se strašně moc líbí ten křivák!! je vážně super. A mám to s Camaieu stejně..taky mi to přijde dost nepřehledný.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee díky! A jsem ráda, že nejsem jediná, komu to tak připadá.

      Vymazat
  5. slušný nákupy, jinak NY mi příjdou jak předražený vietnamci :D dockonce i jejich univerzální cena 249 tu cenu měli na botách na brejlích na tričká, skoro na všem :D nebo zrovna byl den vše za dvěstěpáďo :D:D:D
    jinak ten křivák je neskutečnej:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel souhlasím, proto tam většinou nenakupuji oblečení za plnou cenu, ale počkám si na slevu, protože mi to potom přijde adekvátní, nebo alespoň přijatelnější... a moc děkuji, všude teď vidím super akce na ně, např. v Reserved ;)

      Vymazat
  6. Velké nákupy! :O
    Moc pěkná bundička a taky jsem si zrovna včera koupila nějaké výrobky od Balei :) Pěkný článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, jestli to nabývá dojmu, že je to vše zakoupené v jeden den, určitě je to rozmezí 2-3 týdnů, a nakupilo se to :) A děkuji mnohokrát! Balea je na svou příjemnou cenu vážně skvělá a v lecčems se může srovnávat i s dražšími produkty :)

      Vymazat
  7. Téda, dostal mě zejména super úlovek z Camaieu, musím to tam taky jít prohrabat, vím, že mají krásné věci!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné nákupy, mycí gél od Nivei mám tiež a pochvaľujem sa :) Šampóny a výrobky od Balei sa mi páčia. Tiež by som si mala vyhliadnúť opäť niečo od Balei :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé příspěvky a komentáře. Čtu opravdu všechny a pokud je to v mých silách, snažím se hned na všechny Vaše vzkazy a dotazy odpovědět.